MOTOR
Sıvı soğutmalı ve elektronik enjeksiyonlu, 4 zamanlı, 4 supaplı, yeni 300 cc hpe motor (High Performance Engine) daima yüksek performanslar ve yakıt tüketiminin daha fazla kontrol edilmesini sağlar. Bunun yanı sıra, yeni Piaggio MP3 300 hpe Sport'un sahip olduğu motor, bir yandan gazın cevabına maksimum tepkiyi verirken, diğer yandan, her türlü yolculuğa uygun olduğunu kanıtlayarak, otoyol seyahatlerine tamamen uygun bir maksimum hız sağlar.
Sportif karakterli
Ön siper üzerindeki “kravat”, orta konsoldeki kalın bantlar ve yolcu tutamakları gibi, mat siyah renginde birçok detayları ona daha belirgin ve sportif bir karakter kazandırıyor. Kırmızıya boyanmış ön ve arka amortisörlerin yayları ve selenin kontrastlı dikişleri gücünü ve agresifliğini arttırıyor. Resmi tamamlamak için, papatya şekilli ön fren diskleri ve alüminyum eklerle donatılmış taban plakası standart olarak sunulmaktadır.
Yolda konfor
Konforlu ve son derece işlevsel. Selenin, iki ayrı seviyede oturulacak şekilde yeniden tasarlanması sayesinde, zemine dayanma daha kolay ve daha güvenli olacak ve benzersiz bir sürüş rahatlığı sağlayacak. Bunun yanı sıra, gövdenin içine mükemmel bir şekilde katlanan pratik dışarı çekilebilir ayak dayama yerlerinin varlığı sayesinde, yolcunun konumu da tamamen rahat ve huzurlu olacak. Ayrıca, en tehlikeli zeminlerde bile daha fazla güvenlik sağlayan ASR (Acceleration Slip Regulation) çekiş kontrollü entegre ABS kilitleme önleyici fren sistemi ile de donatılmıştır.
TEKNİK ÖZELLİKLER
I-GET MOTOR, TEK SİLİNDİRLİ, 4 ZAMANLI 4 SUBAPLI
330 CC
22.2 KW 8.250 DEVİRDE
29 NM 6.250 DEVİRDE
ELEKTRONİK ENJEKSİYON
SIVI
DEĞİŞKEN AKIŞLI AKTARIŞ SİSTEMİ
YAĞLI TİP ÇOK DİSKLİ
HİDROLİK KONTROLLÜ 240 MM ÇAPLI DİSK KOMBİNE FRENAJ
HİDROLİK KONTROLLÜ 258 MM ÇAPLI 2 DİSK
ÖN LASTİK 110/70-13 ARKA LASTİK 140/70-14
2.225 MM
800 MM
1.540 MM
790 MM
12 LİTRE
EURO 4
Tüm Versiyonları Keşfedin