Sportif görünüm
Modern ve zarif bir tasarımla birleştirilmiş güçlü 350cc’lik tek silindirli motor, bu sportif modelin ana özelliklerini oluşturur. Beş kollu siyah jantları ve metalik siyah finisajları ile, Beverly 350 ABS-ASR'nin sportif versiyonu, enerjik bir doğayı hatırlatan ve katılmaya hazır olan dinamik çizgiler ve şekillerle karakterize edilmiştir.
Beverly SportTouring'in tutarlı ve zarif stili Beverly ailesinin, en iyi İtalyan ürünlerin belirgin özelliği olan kibar sadelik ile sportif özellikli sayısız yeni detay arasında ince bir denge kurmayı amaçlayan ayırt edici stilinin özenli ve uyumlu bir evriminden ileri gelmektedir. İlk bakışta bile, sportif havasını vurgulamanın yanı sıra sürücü için aerodinamik korumayı artıran buğulu ön cam ile ön plana çıkmaktadır. Krom apre yerine, kompleks yüzeyleri geliştirerek SportTouring'e aynı anda daha kesin, sportif ve zarif bir karakter kazandıran ön "kalıplama" gibi mat ve ince işlenmiş detaylar bulunmaktadır.
Her şeyden önce konfor
Selesi, hem birey hem de çift için uzun yolculuklarda bile maksimum konforu sunmak üzere tasarlanmıştır. Ayrıca, Piaggio Beverly 350 S ABS-ASR kalkanının arka kısmındaki bölme, sadece yolculuk sırasında el altında tutulacak küçük nesleneri saklamak için değil, aynı zamanda, içine monte edilmiş bir USB prizi sayesinde, kendi akıllı telefonunuzu veya diğer cihazlarınızı şarj etmenizi sağlar.
Gelişmiş Motosikletler
Beverly SportTouring pazardaki, acil durum hızlanması veya frenlemesi nedeniyle ani tutuş kaybının olması gibi en hassas durumlarda bile optimum araç hakimiyeti sağlamak amaçlı ABS/ASR paketiyle donatılabilen ilk scooterdır. İki tekerlek de dönüş hızının hemen tespit edilmesi için tone wheel adı verilen tertibatla (ikaz bobini) ve sensörle donatılmıştır. Sensörler, iki kanallı bir hidrolik kontrol ünitesine bağlıdır. Bu ünite servo valflar vasıtasıyla fren sisteminin basıncını düzenleyerek tekerleğin kilitlenme ihtimalinin bulunduğu anda ABS'yi devreye sokar. Bunun sonucunda lastiklerin tamamen ve sabit tutuşu sağlanır ve frenleme mesafesi azalır.
TEKNİK ÖZELLİKLER
I-GET MOTOR, TEK SİLİNDİRLİ, 4 ZAMANLI 4 SUBAPLI
330 CC
33.3 HP 8.250 DEVİRDE
32.3 NM 6.250 DEVİRDE
ELEKTRONİK ENJEKSİYON
SIVI
YAĞLI TİP ÇOK DİSKLİ
DEĞİŞKEN AKIŞLI AKTARIM SİSTEMİ
DİSK 240 MM
DİSK 300 MM
ÖN LASTİK 110/70 R16 ARKA LASTİK 150/70 R14
2.215 MM
760 MM
1.560 MM
795 MM
13 LİTRE
EURO 4